1e ervaring met Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Pross - WaarBenJij.nu 1e ervaring met Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Laura Pross - WaarBenJij.nu

1e ervaring met Maleisië

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Augustus 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ja hier is ie dan mijn eerste bericht vanuit Kuala Lumpur. Gisteren was een lange dag reizen, de eerste vlucht ging snel, maar de tweede vlucht begon al gelijk met een uur vertraging. Uiteindelijk om 22.30 aangekomen op het vliegveld, daarna nog lang moeten wachten op onze bagage en uiteindelijk waren we om 01.30 in ons nieuwe huis. Onderweg hebben we nog snel even brood voor de volgende dag geregeld. Het beleg dat we momenteel hebben is een soort pasta van ei en kokosnoot, even wennen maar best goed te eten!
Vanmorgen hebben Hannah en ik lekker uitgeslapen tot 11.00 en daarna ons een beetje geïnstalleerd in het huis. De douch is trouwens precies zoals gezegd, een grote bak water, met een klein emmertje (zie foto's) er in. Verder is het huis simpel maar prima. Hannah en ik delen een kamer met 2 bedden een tafeltje en een kast, maar het heeft dan wel weer een super groot balkon!
Vanmiddag hebben we wat in de buurt rondgelopen. Wij zijn echt de enige toeristen hier, omdat het een normale woonwijk is net buiten Kuala Lumpur, dus dat zorgt wel voor wat bekijks:P In de omgeving is verder niet heel veel te doen. Wel hebben we op 15 minuten lopen een super mooi winkelcentrum gevonden dus daar zullen we ons de komende maanden ook nog we vermaken!
Vanavond gaan we voor het eerst het Maleisische eten proeven en waarschijnlijk op tijd naar bed.
Morgen komt onze bazin terug van vakantie dus die kan ons ook wat meer info geven. Er moet hier ergens een busstation in de buurt zitten, die naar het centrum gaat, dus misschien dat we morgen al wel de Petronas Twin Towers gaan zien!
Selamat Datang!

• 25 Augustus 2012 - 16:35

Marion:

Heey Laura,

Je bent al in Maleisië,klaar voor het volgende avontuur.
    En weer lekker eten,als ik die smurrie in dat potje zie,hoef ik al niet meer.
    Ik wens je een hele fijne tijd daar,en blijf je ook deze keer volgen.

Groetjes vanuit De Lutte

• 25 Augustus 2012 - 20:03

Ria:

Hoi Laura,

Veel plezier in Maleisië.
    Als ik zo lang moest vliegen was ik wel stief in de but!

Groetjes uit Oldenzaal