vakantie!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu vakantie!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

vakantie!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal, hier even een klein berichtje.
Voor de gene die het nog niet weet, vanavond ga ik lekker op vakantie!!
Eerst nog werken vandaag en dan door naar het treinstation. Hier ga ik met de nachttrein naar het zuiden. Ik kom 's morgens om 06.00 aan en om 07.00 begint mijn 3 daagse jungle tour!! Voor wie will weten wat deze tour inhoud(wij bieden die zelf bij Greenwood aan), kijk op deze link: http://192.168.1.30/Thailand/treetops_jungletocht.php.
Na deze tour is mijn vakantie nog neit afgelopen.. nee, ik ga mooi door naar het grootste eiland van Thailand, Phuket. Hier verblijf ik nog 3 nachten. Daarna vlieg ik woensdag avond weer naar Bangkok.
Ik heb er in ieder geval heel veel zin in! Hopen dat het mooi weer is (want je weet het maar nooit aan het einde van het regenseizoen). Maar ik ga mij wel vermaken, en heel veel foto's maken natuurlijk!
Groetjes!!

  • 21 Oktober 2010 - 02:13

    Mark:

    Heej Laura!

    Lucky bastard! Heel veel plezier laat even weten hoe het daar was. Einde van het regenseizoen? Wij zitten nu er net in..:( En de cyclonen komen er ook aan..:P Maar iig veel plezier en geniet ervan..

  • 21 Oktober 2010 - 07:04

    Ellen:

    Ha Laura!
    Wat leuk!! Voor ons klinkt daar waar je zit al als vakantie (de omgeving dan he, je stage/werk niet ;)) en dan ga je ook nog eens op vakantie!
    Oh en niet klagen over een beetje regen he...;) als ik die temperaturen bij jou zie... ik zit er serieus al over na te denken om m'n winterjas uit de kast te halen, zou koud is het hier.

    Heel erg veel plezier en dan zien we volgende week de foto's wel!!

    Groetjes Ellen

  • 21 Oktober 2010 - 07:30

    Sharon :

    Heey!

    Wat superrrvet! =D
    Jij hebt echt geluk, wij allemaal hard werken en jij lekker vakantie houden haha.
    Moet je dat eigenlijk zelf betalen, of omdat het vanuit je werk is niet?
    Maar goed heeel veel plezier en ik kijk uit naar je foto's :)

    Liefs Sharon

  • 21 Oktober 2010 - 09:40

    Janine..:

    Hej Laura!

    Je hebt er superveel zin in zo te lezen, dus dat komt vast wel goed!
    Lijkt mij ook supergaaf zo'n jungletocht! Ik ben nu al bnieeuwd hoe het was..

    Heel veel plezier!

    xx

  • 21 Oktober 2010 - 15:22

    Rob:

    Hey laura veel plezier op vakantie :D

  • 21 Oktober 2010 - 19:32

    Marion:

    Heey Laura

    Ik heb de link van de jungle tour bekeken en zo te zien wordt dat geweldig mooi,nou meid geniet ervan,een heerlijke vakantie voor jou.
    En dan nog drie dagen naar Phuket,je maakt wat mee en je ziet ook nog heel veel.
    En helemaal geweldig toch om tijdens de stage even lekker op vakantie te gaan,moet kunnen!!
    Ben benieuwd naar de foto's.
    De groetjes van ons uit het koude de Lutte,en tot de volgende keer maar weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 70195

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: