Laatste berichtje! - Afscheid nemen.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Laatste berichtje! - Afscheid nemen.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje! - Afscheid nemen..

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 Januari 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen!
Super bedankt weer voor al jullie leuke reacties. Heb hier tijdens mijn verblijf echt van genoten!
En Ria, 12 graden vind ik niet koud, maar ijskoud! Laatst toen het 1 dag koud was in Bangkok (20 graden), had ik al blauwe vingers!!!
De afgelopen dagen ben ik al langzaam begonnen met afscheid te nemen van iedereen, ik heb al veel cadeautjes gekregen en leuke Thaise souvenirs. Woensdag heb ik Kemisarah mee uiteten genomen naar het 2e hoogste gebouw van de wereld, de Baiyoke Sky. Hier hebben we gegeten op de 82e verdieping!! Wauw, wat een uitzich en ook nog eens lekker eten.
Gister op het werk heb ik een heerlijke ijstaart gekregen! Had het eerst niet eens door, maar toen stond er ineens dat ding op mijn tafel, super leuk!!
Mijn koffer is ook al deels ingepakt en de schoonmaak in het appartement is ook al van start gegaan. Eigenlijk ben ik dus redelijk klaar om te vertrekken. Morgen is dan echt mijn laatste werkdag, zondag natuurlijk rustig aan doen en dan vlieg ik maandagochtend toch echt naar Nederland. Om 7 uur Nederlandse tijd kom ik dan aan in Dusseldorf!!

Tot snel!! Kan niet wachten om jullie allemaal weer te zien!!

  • 21 Januari 2011 - 11:03

    Diny:

    Goede terugreis!!

  • 21 Januari 2011 - 15:12

    Dorien:

    Goede terugreis!
    Wij kunnen ook niet wachten om je weer op de volleybaltraining te zien :)

    x

  • 21 Januari 2011 - 16:12

    Kitty:

    Laura,
    Fijne vlucht alvast!
    Tot over 2 weekjes op school weer!
    Xx

  • 21 Januari 2011 - 17:30

    Marion:

    Heey Laura

    Ja,je stage zit er bijna op.
    Ik vond het geweldig om je de afgelopen maanden te volgen,en vindt het nog steeds uniek wat jij allemaal in je uppie hebt ondernomen ,petje af hoor!!
    Het afscheid zal voor jouw ook wel vreemd wezen,je hebt daar toch iets opgebouwd.
    Eigenlijk is het best wel snel gegaan.
    En dan terug naar de Lutte,en het is hier koud,maar daar ben je ook zo weer aan gewend.
    En dan kun je ook eindelijk carnaval vieren.(en dat is me gezellig)en dan nemen we een flinke borrel!!!.
    Nog lekker even genieten de laatste paar dagen.
    We wensen je een hele goede terugreis.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 23 Januari 2011 - 13:37

    Welmoed:

    Jeetje Laura, ik zit momenteel voor 5 maand in Zweden en hier is het soms -20 ;) Hoe koud zul je dit dan wel niet vinden!?

    Ik keek toevallig weer s op je Hyves en zag dat je morgen naar huis gaat. Goede reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 70160

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: