Pattaya en ziekenhuisbezoek. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Pattaya en ziekenhuisbezoek. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Pattaya en ziekenhuisbezoek.

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 September 2010 | Thailand, Bangkok

Het weekend is alweer voorbij, he wat ging dat snel! De tijd vliegt hier sowieso! Werk is echt leuk, heb vandaag nog weer een complete huwelijksreis voor mensen in elkaar moeten zetten. Ze hadden zelf nog geen idee, dus ik kan mooi van alles inplannen!
Maar afgelopen weekend:
Ik wou eerst zaterdag naar Pattaya gaan, maar was niet helemaal goed te pas, sinds de dag er voor zeer oor, dus maar een dagje rustig aan. Zondag voelde ik me goed, dus mooi naar het strand van Pattaya.
Pattaya zelf vind ik geen mooie bestemming, het strand is heel smal en aardig vies. En de bestemming zelf loopt vol met oude mannetjes uit Europa die hier vergezeld willen worden door een Thaise dame. Oke ik wist ook wel dat het hier bekend om stond en ik vind het ook niet erg om een keertje gezien te hebben, maar voor mij niet zo een, twee, drie, weer naar Pattaya. Het viel misschien ook een beetje tegen omdat ik hele hoofdpijn kreeg, ging aan het einde van de middag ook weer naar huis en thuis aangekomen, gelijk in bed gedoken.
De volgende ochtend nog steeds last van m'n oor dus ben ik 's avonds met een collega bij het ziekenhuis langs geweest. Hier grondig ooronderzoek en mijn collega mag ook even een kijkje nemen:P Is flink ontstoken en ik krijg allerlei tabletten en oordruppels mee. De ene is nog groter dan de ander en weer goed om iets tegen te gaan wat de ene pil kan veroorzaken.. Euh.. ja zo werkt dat hier ongeveer..
Nu dus een weekje aan die antibiotica en prut en dan voor controle weer bij het ziekenhuis langs. Verder gaat alles prima hoor!
Heb enkele foto's van Pattaya en van mijn mooie pillen collectie, maar die komen de volgende keer, ik ben moe, dus ga slapen:P
Doei doei!!

  • 28 September 2010 - 15:19

    Arjan:

    Beterschap!

    Mannen van rond de 60 met een gevulde knip vergezeld door een knappe slanke chick; dat is niet alleen in Thailand ;)

    Groetjes!

  • 28 September 2010 - 16:17

    Janine..:

    Hej Laura!

    Hmmm.. dat is minder! Beterschap dan!
    Hopen dat het snel weer beter gaat.. En wat leuk dat 't werk bevalt.

    xx

  • 28 September 2010 - 18:54

    Marion:

    Heey Laura

    Gelukkig dat de tijd voorbij vliegt,en dat het werk je goed bevalt.
    Wel vervelend voor je dat je,je nu niet zo lekker voelt,en vooral hoofdpijn en oorpijn is geen pretje.
    Hopelijk helpt die mooie pillen collectie,je snel weer op de been.
    Anders moet je maar een dag extra onder de wol kruipen.
    groetjes vanuit het koude de lutte,want koud vind ik het hier wel vergeleken met die heerlijke temperatuur bij jouw daar.
    Laura,snel weer beter worden,en tot de volgende keer maar weer!!

    groetjes


  • 29 September 2010 - 04:24

    Mark..:D:

    Heej Laura.
    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt op je werk, maar wel vervelend van je oor!! Beterschap en heel veel plezier in Thailand..:D

  • 02 Oktober 2010 - 15:27

    Jorieke:

    lekker onder de pillen dus, heerlijk! pff moet er niet aan denken zeg! Hopen dat nu alles weer beter gaan?!

  • 04 Oktober 2010 - 12:22

    Elly En Jos:

    Hoi Laura,
    Zo te zien ben je al aardig ingeburgerd (zou Wilders jaloers op zijn).
    Ik hoop dat je een leuke tijd hebt, geniet er van want voor je het weet is het weer voorbij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 70192

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: