weekend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

12 September 2010 | Thailand, Bangkok

Mijn weekend zit er al bijna weer op, helaas! Maar heb me zeker wel vermaakt, eerst een beetje de standaard dingen, wassen & schoonmaken, verder niet zo heel veel. Heb nog een filmpje op de laptop gekeken en was eigenlijk te lui om de straat op te gaan om nog wat eten te halen, maja een mens moet toch eten:P Maar goed dat ik dat wel heb gedaan want onderweg kwam ik langs het café/restaurantje waar ik laatst ook met de amerikaanse vrouw heb gegeten, en er was weer een liveband. Dacht, kan hier wel mooi één drankje doen.. Nja 1 is het niet bij gebleven want ik kwam al snel aan de praat met een groepje thai en gaven deze nederlander maar een glas heineken:P Mocht ook bij hun komen zitten en toen nog wat meer drankjes gedaan, heel gezellig!! Ze drinken hier wel alles met ijs, omdat de thai niks geen alcohol kan hebbe:P Dus bier ook:P Maar was echt heel gezellig en heb ze ook maar wat nederlandse woorden geleerd, zoals proost:P Vandaag ook maar lekker rustig aan gedaan en daarna weer WINKELEN!!! Heb zelfs spinazieschotel gegeten, even geen trek in rijst:P
Nu is er weer een hele werkweek en ook de zaterdag, omdat ik deze x dus vrij was. Ik ben nu bezig met e-mails vanuit nederland, en mensen die een reis willen boeken. Komt veel meer bij kijken dan je op het eerste ogenblik denkt, wel leuk!

En bedankt voor de reacties, super leuk om wat van de andere kant te horen:P

  • 12 September 2010 - 16:03

    Leo:

    Hoi Laura.
    Lijkt mij echt vermoeiend
    zo'n stage !!!!
    Reisjes maken, lekker uit eten gaan, terrasje pakken.

    Ps

    Werk ze volgende week en nog veel plezier.

    Groetjes leo.

  • 16 September 2010 - 11:58

    Elly Pross:

    Ha, die Laura,

    Ben wel een beetje jaloers als ik je beschrijving van de tour lees en de bijbehorende foto's bekijk. Het lijkt wel vakantie!
    Verder lijk je al aardig ingeburgerd daar.
    Blijf vooral genieten.

    Groetjes van Elly, Gerard en de rest van de familie

  • 19 September 2010 - 17:42

    Ria:

    Hoi Laura,

    Je bent toch wel aan het werk???????

    groetjes en nog veel plezier,

    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 70336

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: