snelle upaate - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu snelle upaate - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

snelle upaate

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

26 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok

hallo mensen hier even heel snel een berichtje voordat ik moet werken.
Het gaat goed met mij, en Bangkok is heel vet! Gisteren mijn eerste dag in het appartement gehad, ziet er goed uit. Ik moet een uur reizen met de taxi, skytrain en taxiboot, maar dat is goed te doen:) Ik heb op mijn laptop wel elke dag bijgehouden wat ik die dagen heb gedaan, dus zodra ik internet in het appartement heb zullen jullie die verhalen kunnen lezen:) Foto's duurt misschien nog wat langer omdat ik de kabel ben vergeten om de foto's op de laptop te zetten...sorry! Maar hier in Bangkok is echt alles mogelijk dus die kan ik waarschijnlijk in het mbk halen (daar horen jullie nog meer over). Tot snel!

  • 26 Augustus 2010 - 02:00

    Mark V:

    Heeey Laura, klinkt allemaal goed in de oren haha ik heb er al meteen een voorstelling bij. Ben wel jaloers op de temperaturen van jou hoor.. hier in melbourne is het nog steeds aan de frisse kant. in de avond zelfs koud haha.. nou ik lees je verhalen nog wel. Take care seeya

  • 26 Augustus 2010 - 10:00

    Marion:

    Heey Laura

    Mooi dat alles goed met je gaat.
    Je eerste week zit er alweer op,en wat een temperatuurtje,om jaloers op te worden.
    Hier komt het vandaag met bakken uit de lucht vallen.
    Tot de volgende keer maar weer.
    Groetjes van ons allemaal.

  • 26 Augustus 2010 - 12:44

    Dorien:

    Hoi Laura,

    Mooi dat het je het naar je zin hebt! Heel veel plezier en succes met alles wat je daar gaat doen!
    Wij hebben de eerste training er weer op zitten. Wel een beetje spierpijn haha...

    Groetjes Dorien

  • 26 Augustus 2010 - 19:07

    Jorieke:

    hahahahaha kabel vergeten! sukkel! haha wel mooi dat je t mooi vind daar! Houden zo;) werk ze!

  • 27 Augustus 2010 - 18:04

    Ma En Pa:

    Hallo Laura, fijn dat alles goed gaat, op het kabeltje na. We hebben hier gisteren noodweer gehad met ruim 100 mm regen. De kelder was nat en ook in de keuken enig water. De A1 is een flinke tijd afgesloten geweest. We zagen auto´s tot aan de koplampen in het water rijden. We kennen hier dus ook een regenseizoen!
    Hopelijk kunnen we dit weekend skypen. Veel plezier met de fietstour en blijf genieten. De groetjes van het thuisfront.

  • 28 Augustus 2010 - 01:54

    Laura:

    hoi allemaal, bedankt voor de reacties! Die storm is niet zo best! Bij ons is er vannacht ook veel regen gevallen maar mijn keuken staat niet onder (zou ook niet best zijn op 3 hoog:P) En over die kabel, ik dacht ik haal het hier in de mbk, maar dat meisje zei dat bij samsung de batterijoplader en kabel voor foto's importeren ineen is, dus ik keek het thuis na, en het klopt:D Foto's staan al op de laptop, nu alleen het internet nog;)

  • 28 Augustus 2010 - 16:54

    Arjan:

    Ja dat is nog veel dommerder Laura! ;)

    Ben beniewd naar de foto's!

    Grt!

  • 20 September 2010 - 15:10

    Johan:

    Leuk verhaal, lekker kort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 70344

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: