Laatste 3 weken! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Laura Pross - WaarBenJij.nu Laatste 3 weken! - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Laatste 3 weken!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

02 Augustus 2009 | Frankrijk, Belvès

Hee!
Mijn laatste 3 weken gaan morgen alweer in. De tijd vliegt hier echt voorbij. De groep is echt heel leuk en zoveel lieve kinderen hier! Het weer is super en ik heb al veel leuke dingen gedaan:) Gisteren was ik na een week werken ook weer vrij en toen ben ik gezellig met 2 andere meiden met de trein naar Bergerac geweest om te winkelen, dit is ook de stad waar ik geland ben met het vliegtuig. Het was echt heel gezellig, lekker veel uit de winkels meegenomen. Alleen jammer dat we maar een paar uur daar konden zijn omdat de laatste trein alweer om 17:30 teruggaat en we pas met een trein van 12:10 op pad konden. Maar we hebben een hele leuke dag gehad. Op een gegeven moment waren we in een winkel en hoorden we allemaal sirenes. Er kwam een hele optocht van auto's en motoren lang. Het waren allemaal Fransen verkleed als cowboys, ze schoten met geweren in de lucht en maakten veel kabaal. Ook reed er een echte Amerikaanse politieauto tussen. Toen we weer terug waren in Belvès en dus nog een half uur terug moesten lopen, waar we dus na dat winkelen echt geen zin meer in hadden, gingen we maar liften. We hadden gelijk beet en we hebben bij een aardige Fransman achter in een caddy gezeten. Toen waren we dus zo weer over. Ik laat snel weer wat van me horen! Groetjes vanuit Belvès!

  • 03 Augustus 2009 - 21:05

    Hans En Marion.:

    Heey Laura.

    Leuk om weer wat van je te horen.
    Zo te lezen vermaak jij je prima.Helemaal super hoor,Geniet er ook maar lekker van!!!
    De tijd gaat best wel snel,alweer je laatste 3 weken,waar blijft de tijd.
    We wachten op je volgende bericht.

    Groetjes vanuit de Lutte
    Hans en Marion olde Theussink

  • 05 Augustus 2009 - 08:41

    Stef:

    ha Laura, ik zie het dat je het heel erg naar je zin hebt. ik lees dat je vaak leuke dingen doet. op vakantie was ook mooi we hebben ook een eland safari gemaakt en hebben een stuk of 9 verschillende elanden gezien 2 mannetjes met een groot gewei. volgende week gaan we ook met lui van de keet kamperen. en nog heel veel plezier in Frankrijk

    groetjes stef

  • 16 Augustus 2009 - 17:53

    Ellen:

    Ha Laura!
    Nog een weekje, zit het er al weer op! Heb je al zin om weer naar huis te gaan of nog niet? We hebben vandaag hier ons jaarlijkse familiefeest gehad, we waren met maar liefst 10 mensen! Dat krijg je met zo'n grote familie :D Maar het was wel erg gezellig, lekker gebarbecued en je broertje was lekker bezig met de electrische vliegenmepper van Leo. Z'n fietssleutel eindigde daardoor in de regenton. (die smeet mijn moeder erin nadat ze een klap stroom kreeg)Hehe, het was leuk ja :D

    Nou, heel veel plezier nog in je laatste week en tot snel!

  • 16 Augustus 2009 - 19:25

    Pa En Ma:

    hoi laura, ik zie dat Ellen ons al is voor geweest en al over onze gezellige fam. dag heeft gemaild. Helaas heb ik al enkele pogingen gedaan om je te bellen maar heb de voicemail steeds te pakken. Je mag ons wel even bellen. Maandagavond ben ik ook wel thuis. Jorieke komt woensdag weer naar huis. Ze heeft al die weken ook geen enkele dag vrij gehad. Dit is wel erg vermoeiend. Pa gaat morgen weer aan het werk en ik heb er al weer enkele nachten opzitten. Bevalt ook prima! Deze week wordt het hier erg warm: 28 graden, net als in Franfrijk.
    Het wordt langzamerhand aftellen, maar blijf natuurlijk wel genieten.
    Groetjes van het thuisfront.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Belvès

Campingwerk Frankrijk

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2009

Laatste paar dagen!

02 Augustus 2009

Laatste 3 weken!

25 Juli 2009

afgelopen weken

08 Juli 2009

3e dag

05 Juli 2009

Nog 1 dag!
Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 70159

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: