klein voorval - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu klein voorval - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

klein voorval

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 September 2010 | Thailand, Bangkok

Hee allemaal!
Gisteren weer een hele dag gewerkt en dit keer kreeg ik de opdracht om voor een collega een programma te maken voor een zogenaamde vakantie, zo leer ik dus goed hoe dat in z'n werk gaat voor een 'normale' klant. Na het werk weer op weg naar huis. Samen met een collega zat ik in de skytrain en opeens werd ik niet helemaal lekker, beetje misselijk. Dacht er verder niet bij na, zou wel weer overgaan. Maar al snel kreeg ik het helemaal koud, werd ik heel duizelig en kon nog nauwelijks staan. Snel zei ik dat tegen mijn collega en de eerst volgende stop snel uitgestapt, daar lag ik eigenlijk al gelijk voor de grond. Zo ineens flauwgevallen! Heel raar! Maar het was spits en natuurlijk heel wat bekijks maar ook mensen die konden helpen, ik werd naar een apart kamertje gebracht en daar even rustig gezeten. Later ging het ook wel weer beter alleen nog hoofdpijn. Het heeft denk ik gewoon te maken met de drukte en verschil in temperatuur, buiten is het namelijk 30 graden en in de skytrain lijkt het wel een vrieskist:P maar vandaag gaat ook stuk beter, lichte hoofdpijn maar kan mooi uitrusten want heb vrij gekregen van mijn baas:) Uitslapen kwam er niet echt van want om half 7 hoorde ik al een of andere monnik zingen, er zit hier dicht bij een tempel.. Dus dat zal wel elke zaterdag zo zijn:P Maar goed, verder even wat eten gehaald paar boodschapjes en daarna een voetmassage van een uur genomen. Heerlijk even ontspannen en nergens aan denken. Op de achtergrond een mooi thais muziekje en heerlijke frisse geuren. Die voetmassage was eigenlijk wel uitgebreider dan verwacht, de hele benen werden ook nog meegenomen en later nog een schouders en hoofdmassage!
Vanavond zou ik eigenlijk nog met een collega en zijn partner naar een soort van bbq gaan, in de homoscene! Maar ik denk dat dat nog een beetje te veel word voor vanavond:P Ander keertje maar, vanavond nog even rustig aan, morgen nog vrij en dan ga ik maandag al op een 3 daagse tour!! Voor extra kennis dat ik moet op doen voor het werk:) Niet verkeerd dus! Hier is de site als je wilt zien wat die tour inhoud: http://www.greenwoodtravel.nl/Thailand/reizen/bangkok_tochten_details.php?tourid=0150
Lijkt me echt heel leuk en interessant! Is misschien ook wel goed om even het drukke Bangkok uit te gaan:P
Ik heb inmiddels weer een paar nieuwe foto's en al een ander album aan moeten maken omdat de eerste al vol zit, hier dus de link:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2063245&id=1194051329&l=adf4beea34http://www.facebook.com/album.php?aid=2063245&id=1194051329&l=adf4beea34
Groetjes en mijn volgende bericht zal wel na de tour zijn!

  • 04 September 2010 - 09:22

    Ellen:

    Ha Laura
    Bah, niet fijn dat flauwvallen. Gaat het nu weer beter dan?
    Je hebt daar wel een luxebaantje, die tour ziet er goed uit!! Lekker een paar dagen jungle.
    Veel plezier de komende dagen!

  • 04 September 2010 - 11:07

    Arjan:

    Genoeg gedronken/gegeten wel?

    Je moet ook nog wennen aan het klimaat. Dat 24/7 kapot zweten gaat ook nog over en in Nederland heb je werkelijk waar 3 weken nodig om op temperatuur te komen ;)

    Grt!

  • 04 September 2010 - 11:11

    Laura Pross:

    ja ik denk dat het gewoon nog wennen is, komt wel goed:) maar die kou die in straks in nederland in ga moet ik nog niet aan denken!!

  • 04 September 2010 - 19:27

    Marion:

    Heey Laura

    Dat is ook wel schrikken,dat je,je zo ineens niet lekker voelt.
    Maar gelukkig had je een collega bij je,en valt het allemaal nog mee,op de hoofdpijn na dan.
    En een ontspannende massage doet je wel goed!!
    Heb je geen oordopjes bij je voor die zingende monnik.(haha)
    Laura veel plezier op de drie daagse tour,lijkt me ontzettend mooi. Geniet ervan

    groetjes.

  • 09 September 2010 - 02:44

    Mark V:

    Heey laura!! ik zit nou net je verhaal te lezen en die tour bekeken i guess u liked it;)!! Teminste ik vond het echt gaaf... Ben nog steeds vet jaloers op het weer wat jij daar hebt joh :( en de prijzen... Melbourne is erg duur en het weer gaat ook langzaam maar zeker richting de warme temperaturen (A)..
    Doe het rustig aan spreek je Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 70153

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: