afgelopen werkdagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu afgelopen werkdagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

afgelopen werkdagen

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

01 September 2010 | Thailand, Bangkok

Er zitten al weer een paar werkdagen op en mijn taken worden ook uitgebreider. Zo heb ik gisteren de complete dossiers van alle hotels en contacten in de mappen moeten plaatsen, uren werk maar niet erg. Mijn Thaise collega was echt verwondert toen ik het in bijna 1 dag af had:P Morgen krijg ik uitleg over de correspondentie met gasten en mag ik waarschijnlijk snel zelf beginnen met de mails:) Volgende week maak ik als het goed is ook een uitstapje van 3 dagen, dit is een van de populaire tours die wij ook aanbieden, nou niet verkeerd toch:D
Vanaf morgen gaan we ook met engelse conversaties voor de thaise collega's beginnen, dat word nog leuk!!
Net nog even weer lekker baantjes getrokken in het zwembad hier, echt heerlijk met nog 30 graden s 'avonds:D Ik maak nog wel een keer foto's van het zwembad!!
Maar ik ga nu eens slapen, morgen weer op tijd uit bed:P
Groetjes!!

  • 01 September 2010 - 17:35

    Marion:

    Heey Laura

    Dat zit wel goed daar,niet te hard werken hoor.
    En de temperatuur om jaloers op te worden,geniet van elke dag dat je er bent.

    groetjes


  • 04 September 2010 - 11:03

    Arjan:

    Zeg Laura, niet te hard werken! Je bent in het buitenland hoor haha.

    Grt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 70156

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: