Almost Christmas!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Almost Christmas!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Almost Christmas!!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

21 December 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo lieve mensen!
Weer super bedankt voor de leuke reacties!
Wat heb ik dit weekend uitgespookt, nou ik zal het vertellen:

Ik was weer een lang weekend vrij, en daar wou ik gebruik van maken. Samen met mijn collega Charuda ben in naar het strand van Hua Hin geweest. Ongeveer 3 uur van Bangkok. Zaterdag laat in de ochtend gingen we op pad. Aangekomen eerst wat gegeten en daarna een hotelletje opgezocht. Het was meer een guesthouse, maar perfect voor 1 nachtje in het centrum en bij het strand. Daarna hebben we een fanatieke wandeling langs het strand gemaakt, terug in het hotel waren we gewoon kapot, eerst maar even liggen luieren. Daarna snel even opfrissen en toen hebben we de nacht markt bezocht. Waar overdag nog niets te doen was, stond het nu helemaal vol met kraampjes en eetgelegenheden. Wij hebben hier ook een super lekkere vis gegeten. Gestoomd in limoen en pepertjes, echt verrukkelijk! Met een niet te missen bolletje rijst natuurlijk en wat groente en twee drankjes hebben wij daar voor nog geen 5 euro per persoon gegeten. Belachelijk gewoon! Daarna hebben we het nachtleven van dichterbij bekeken, maar ons netjes gedragen. Netjes op tijd weer terug, want we waren eigenlijk nog steeds moe van het strand, haha.
De volgende dag weer lekker aan het strand ontbeten en liggen luieren op de strandbedden. Daarna zat het er helaas weer op een keerden we terug naar het drukke Bangkok. Hier was ik eigenlijk nog niet klaar met mijn weekend en dus moest ik nog even door naar mijn plaatselijke stamkroeg Siam Mixed, natuurlijk was dit weer heel gezellig.

Volgend weekend staat ook weer wat leuks op de planning, we hebben dan namelijk de Christmas Party! We gaan de bergen in, naar Petchabun, ongeveer 4 uur van Bangkok. Hier gaan we allerlei teambuilding spelletjes doen, bbqen en natuurlijk gezellig borrelen. En vaak komt de karaoke er ook nog aan te pas, daar zijn ze hier namelijk gek op.
Na het weekend zal ik hier meer over vertellen.

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste bericht zijn voor de kerst dus ik wens jullie allemaal een super fijne, witte en ik denk koude Kerst toe!

Foto's:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2078066&id=1194051329&l=cbcd58a70c

  • 21 December 2010 - 17:10

    Diny Buisman:

    Weer een leuk stukje om te lezen!
    Wat maak je leuke dingen mee zeg en wat zie je veel!
    De foto's zijn ook altijd leuk hebben we er een beetje beeld bij hoe het daar is.
    Wij willen je ook fijne kerstdagen toewensen! geniet ervan het zal wel heel anders zijn dan bij ons denk ik.
    Hier ligt op dit moment zo een 30 cm sneeuw, maar het is prachtig als je niet weg hoeft!
    En voor 2011 vast een heel leuk jaar toegewenst!
    Groetjes Rudi, Diny en Marijke.
    Doei doei

  • 21 December 2010 - 23:34

    Ria En Frans:

    Hoi Laura,
    Geweldig wat jij daar allemaal meemaakt. Dit jaar hebben wij hier waarschijnlijk een witte Kerst en jij zit lekker in de zon op het strand .De Christmas party bij 25 graden zal wel een rare ervaring zijn. Nog bedankt voor je mooie kerstkaart en we hopen je over ruim een maand weer te zien. Veel plezier en de allerbeste wensen voor een avontuurlijk 2011

  • 22 December 2010 - 16:35

    Jolijn:

    Haha,, leuk hoor!!
    Lekker weekendje er tussen uit!!:)
    heb je mijn e-card nog gekregen ofniet?:P haha!!

    Alvast fijne kerstdagen!! En veel pelzier met je kerstuitje!!

    liefsss Jolijn

  • 22 December 2010 - 17:20

    Marion:

    Heey Laura,

    Leuk om weer even een berichtje van je te lezen en de daaarbij behorende foto's te bekijken.
    En een heerlijk temperatuurtje,wat zul jij het nog koud krijgen als je éénmaal terug bent.
    Vanuit het koude de Lutte wensen we jouw ook hele fijne kerstdagen toe.
    Geniet nog maar lekker.

    groetjes van ons allemaal

  • 23 December 2010 - 09:53

    Fam Kempers:

    hoi Laura
    nu een bericht van ons, wat maak je daar tocht veel mij .Leuk om al die verslagen te lezen. en die fotos ook te zien mooi hoor en een lekker weertje daar. En hier is het koud en wit. Laura wensen je Prettige Feestdagen en een gezond 2011. groetjes Gerard, Pauline, tom en Patty

  • 24 December 2010 - 14:23

    Dorien:

    Mooi dat je het nog steeds zo naar je zin hebt! Lijkt me wel raar, een warme Kerst. In ieder geval hele fijne feestdagen en ook alvast een fijne jaarwisseling! Dan zien we elkaar volgend jaar wel weer in de sporthal :)

    x

  • 29 December 2010 - 21:07

    Anneloes Pross:

    Ha die Laura,

    Ik bezoek ook nog regelmatig je site om even je belevenissen te lezen, superleuk!
    Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt en wens jou een fijne jaarwisseling toe, benieuwd hoe dit er in Thailand aan toe gaat!!

    Groetjes,

    Anneloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 70116

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: