Bios, Gayzone, Ocean World, Birthday King. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Bios, Gayzone, Ocean World, Birthday King. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Bios, Gayzone, Ocean World, Birthday King.

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 December 2010 | Thailand, Bangkok

Ja de titel van dit verlag zegt het al: Ik heb weer veel meegemaakt afgelopen week.

Het begon al direct na het weekend, maandag na werk had ik nog geen zin om naar huis te gaan, dus maar weer even gaan shoppen in MBK. In MBK zit ook een bioscoop, en daar ben ik toen maar naar toe gegaan. De nieuwste Harry Potter film. Een film in de bios is echter niet zoals in Nederland. Voor dat de film start moet iedereen gaan staan en komt er een klein filmpje over de koning. Hierin zijn allemaal kleine fragmenten te zien van zijn leven en goede dingen die die heeft gedaan. Serieus, ik kreeg er gewoon kippenvel van, en dat was echt niet alleen omdat het zo'n vrieskist daar in die zaal was!

De volgende dag een normale werkdag gehad, maar toen ik thuis was kreeg ik een telefoontje van mijn collega Jack. Hij had altijd al eens gezegd dat hij mij nog eens mee zou nemen naar de gaystreet. Nou die volgende dag was het zo ver, samen met Charuda, Jack en een ex collega van hun gingen we op stap. Eerst rustig een drankje gedaan bij de 'banana bar', en daarna door naar de echte bars. Eerst de bar van de Ladyboys, serieus sommige zager er echt goed uit, en menig meisje zou jalours zijn. Maja helaas dat er dan weer een paar tussen staan waarvan het hoofd toch nog teveel verraad.
Na dit gebeuren gingen we door naar een echte gaybar. Je gaat aan een tafeltje zitten en voor je is een podium waar de jongens in onderbroekjes opstaan. Ze hebben allemaal een nummertje en als je interesse in 1 van de jongens hebt dan haal je die er bij. Zo simpel gaat dat daar. Nou en daarna hebben we zo'n echte foute show gezien, ik ga er wel niet verder op in, dit in geval dat er minderjarigen mee lezen, haha.

Dit weekend was ik weer twee dagen vrij en natuurlijk weer van alles ondernomen. Zaterdag ben ik weer bij de grote weekend markt geweest en heb daar een paar uurtjes rond gelopen. Daarna had ik zere voeten en dus maar weer een voeten massage genomen. Dit keer werden ook m'n benen, armen, rug en schouders allemaal meegenomen. Serieus dit keer was het toch wel wat anders dan normaal, die kerel dacht dat ik geen gevoel had ofzo. pff!
's avonds natuurlijk nog een drankje gedaan bij Siam Mix en de volgende dag weer op stap.
Ik ben naar Siam Ocean World geweest. In de kelder van het luxe Paragon Shopping Center ligt deze onderwaterwereld. Was wel leuk om even doorheen te lopen, maja zo'n echte vissen gek ben ik ook weer niet. Daarna eens niet Thais gegeten maar gekozen voor een lasagne!
Vervolgens door richting de tempel van de koning. Deze was namelijk jarig. De hele straat richting dit tempel complex was verlicht en iedereen was gekleed in het roze, weet niet precies wat de reden is, maar het heeft dus niet wat te maken met de gaystreet, haha.
De hele straat was dus vol en waar normaal honderden auto's, scooter en tuk tuks razen liepen nu duizenden mensen. Echt een super leuke sfeer! Op een gegeven moment werd er een toespraak gehouden en daarna zongen alle Thai een lied terwijl ze een kaars in de lucht hielden. Daarna een super mooi vuurwerk spektakel!!!
Dit was zo'n beetje afgelopen week. Enkele foto's komen zo snel mogelijk!

  • 07 December 2010 - 09:53

    Marion:

    Heey Laura

    Ja inderdaad weer veel meegemaakt de afgelopen dagen.
    Ik denk dat je niet weet wat je ziet in zo'n bar met Ladyboys en een Gaybar,en ook dit moet je meegemaakt hebben of niet ?
    En zo'n massage is om te ontspannen,en niet om je af te laten beulen(haha).
    Maar goed,je hebt het nog steeds naar je zin en dat is heel belangrijk,ik vind het nog steeds geweldig om telkens je verslag/verhaal te lezen.

    Groetjes van ons allemaal.

  • 10 December 2010 - 09:12

    Jolijn:

    haha, gaaf man!!
    Inderdaad weer veel leuke dingen gedaan!!:)
    De tijd gaat wel snel, over paaar weken kom je al weer!!:) 45 dagen klint echt nog zo kort!!:P

    MAar ik vind het wel leuk dat je weer komt!!:D

    Heb je trouwens de mail van de pakjes nog gelezen!!:) en van de blousjes! Neem aan dat jij er ook wel een wilt? Wij dachten allemaal zelfde maat als Linda!?

    Ik hoor het wel!!
    Nog veel plezier!!

    DIkke kuss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 70114

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: