link naar foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu link naar foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

link naar foto's

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

28 November 2010 | Thailand, Bangkok

http://www.facebook.com/album.php?aid=2075312&id=1194051329&l=d116caf479

Hier dan de foto's van mijn vorige reisverslag. Veel kijk plezier!

En nog even een klein verhaaltje over mij weekend.

Gister had ik verjaardag van Charuda, mijn collega. We zijn naar de Australien Pub geweest. Een leuke bar met liveband.
Op een gegeven moment waren we lekker aan het dansen, komt ineens die zanger van de band naar mij toe en trekt mij bij op het podium! Nou daar stond ik dan. Wou die ook nog even dat ik een nummer ging zingen, dacht het dus niet! Daarna zijn we nog naar een discotheek geweest, totaal anders, wel leuk maar niet voor een hele avond.
Vandaag natuurlijk eerst uitgeslapen, daarna de was gedaan en mijn internet geregeld, die was er namelijk achterheen gegaan. Zo nog ergens een hapje eten en dan zit het weekend er al weer op. Maar volgende week weer een groot nationaal feest. De koning is namelijk 5 december jarig, en dit kon wel eens zijn laatste jaar zijn, hij ligt namelijk al een hele tijd in het ziekenhuis. Met die uitspraak moet ik trouwens oppassen. De Thai denken namelijk dat hij onsterfelijk is.. Als hij tegelijk met Sinterklaas jarig was dan had ie nog een kansje, haha.


  • 28 November 2010 - 12:47

    Jorieke:

    Euhm Laura, ziet mijn oog echt dat jij al een beetje bruin aan het worden bent??

  • 30 November 2010 - 18:27

    Herbert Alberink:

    Hoi Laura! We zijn afgelopen zondag nog bij je Pa en Ma wezen kaarten,daar hoorde ik weer van je reis belevenissen dus dacht ik ...even een reactie plaatsen.
    Als ik de verhalen zo lees heb je een prachtige tijd nu,natuurlijk moet er ook gewerkt worden maar dat zal je wel goed af gaan,zeker als ik lees over je promotie.werken met mensen is mooi en de meesten zullen wel een goed humeur hebben(zeker op vakantie).Lekker dat het daar 34 gr.is, wij hebben hier stevig winter brr... We blijven je verhalen volgen,groetjes.

  • 02 December 2010 - 11:24

    Marion:

    Heey Laura

    Leuke foto's,en dat optreden had je best wel even kunnen doen(haha),wie weet wat er uit voorkomt.
    En op naar het volgende feest,het kan niet op,maar goed je moet van alles meemaken toch,en als ik zie dat je daar gewoon in een t-shirt loopt,terwijl het hier al echt winter is,mag je helemaal niet klagen,maar dat doe je ook niet.
    Veel plezier op het nationale feest.
    Tot de volgende keer maar weer!!

    Groetjes vanuit het koude de Lutte.

  • 05 December 2010 - 02:08

    Marion:

    Heey Laura

    We zijn net terug van een geweldig feest,ja de opkomst van graaf Alphons de 44ste Graaf van de Bosduvelkes,jou vader,helemaal te gek,eigenlijk super!!!!!
    Van harte proficiat,en ook voor jouw een geweldig mooi carnavalsjaar toegewenst,maar dat gaat echt wel lukken.

    groetjes en de felicitaties van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 70137

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: