Weekend!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Weekend!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Weekend!!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

10 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Ja het is weer zo ver, ik heb weer een heerlijk vol weekend van twee dagen en daar ga ik optimaal gebruik van maken!
Vrijdag avond begon het al met een bezoekje aan het plaatselijke restaurant/barretje. (vanaf nu noem ik het gewoon bij de naam, Siam Mix). Weer gezellig met Kemisara en Big wat gedronken en nieuwe mensen ontmoet:)
Ik heb die avond ook een sleutelhanger met mijn naam erop van haar gekregen! Echt vet lief!
Maar mijn weekend was nog maar net begonnen en zaterdag en zondag vrij. Kemisara was ook vrij en we zijn samen naar de crocodilefarm geweest! Het is eigenlijk een hele zoo maar de krokodillen zijn het belangrijkst. Hier voeren ze ook shows mee op. We hebben zelfs 1,5 euro ons eerste ritje op een olifant gemaakt! Was maar drie minuten ofzo, maar het gaat om het idee:D Lachen was dat!
Verder die dag heel veel foto's gemaakt, en ja als je met iemand anders er bij bent heb je ook een keer een foto waar je zelf op staat, haha.
Daarna zijn we naar een van de vele winkelcentra geweest. Daar typisch thais gegeten, games gedaan op speelautomaten en weet ik allemaal wat.. Daarna gelijk weer door naar Siam Mix om nog wat na te drinken. En in de late uurtjes dan toch maar een keertje naar huis. Erg vermoeiend maar het was echt SUPER!
Vandaag maar weer de standaard dingen, zoals kleding naar de wasserij brengen, en school verslag zo goed als af maken!
fotolink:
http://www.facebook.com/album.php?aid=2070481&id=1194051329&l=2bbdd72af6

  • 10 Oktober 2010 - 13:49

    Ma En Pa:

    Na het praatje op skype, hebben we de foto's bekeken. Geweldig mooi. Ook hebben we de link van de tree tops safari al gezien. Om jaloers van te worden. Blijven genieten en tot snel op skype. de groeten.

  • 11 Oktober 2010 - 16:41

    Marion:

    Heey Laura

    Lekker genieten van je vrije weekend,je hebt groot gelijk.
    Mooie foto's van de crocodilefarm,en dat hoedje staat je ook geweldig(hihi)
    En een ritje op de olifant lijkt me ook leuk.
    Je maakt wat mee,maar dat is ook de bedoeling toch.
    Groetjes en genieten van alles wat nog op je pad komt.
    Tot de volgende keer maar weer.


  • 12 Oktober 2010 - 20:21

    Ria:

    Ha laura,

    Leuke foto's, maar ik zou toch maar eens een keer naar de dokter gaan want je hebt een hele blauwe tong!! Of komt dat van al die pillen.
    Ik durf niet eens op een paard te zitten, laat staan op een olifant.Veel plezier en geniet lekker van je vrije dagen.

  • 13 Oktober 2010 - 18:14

    Stef:

    ik ben echt jaloers wil ook wel op die olifant zitten!!! zo te horen heb je het echt wel naar je zin veel plezier daar en ik heb mijn trekker theorie ook gehaald :)

  • 17 Oktober 2010 - 11:58

    Thea Nijhuis:

    hallo Laura
    Zo te zien en te lezen vermaak jij je prima.
    Veel plezier.
    Geniet er van .

  • 18 Oktober 2010 - 12:45

    Dorien:

    Ik kan wel zeggen dat die Thaise mensen knettergek zijn! Wie stopt er nu zijn hoofd in de bek van een krokodil?!?!!!
    Maar super dat het je zo goed bevalt daar! Ik blijf je volgen!
    Wij hebben afgelopen weekend met 3-1 gewonnen :)

    x Dorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 70140

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: