Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Update

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

05 Oktober 2010 | Thailand, Bangkok

Sawadee Kha!! hier weer even een kort berichtje.. Ik heb namelijk niet zo heel veel te vertellen. Nog steeds druk, druk, druk met werken. En dan na het werk nog weer voor school aan de slag.. pff.
Met mijn oor gaat het inmiddels al stuk beter, ik ben gister voor controle naar het ziekenhuis geweest, en het is niet meer opgezwollen maar er zit nog wel een kleine infectie. Met de druppels moet ik dus nog even doorgaan, maar gelukkig geen nieuwe antibiotica.
Nouja niet helemaal. Ik was namelijk gister op het werk, en ik had weer zo'n momentje dat ik totaal niet lekker werd, heel duizelig, tintelingen, en koud. Eigenlijk een beetje zoals een paar weken geleden in de skytrain, maar dit keer viel ik gelukkig niet flauw.
Ik heb dit dan 's avonds ook gelijk bij de arts gemeld en nu zit ik dus aan mijn volgende pillen reeks.. Het had waarschijnlijk met de suiker te maken. Niet dat er iets onderzocht is.. je krijgt hier gewoon gelijk weer pillen.
En vandaag voel ik me weer helemaal prima alsof er niks is gebeurt:) Ach we zullen wel zien hoe het gaat, ik moet in ieder geval volgende week nog weer langskomen..

• 05 Oktober 2010 - 18:05

Jorieke:

lauraaa, je zit toch niet aan de drugs he met al je pillen?:P

• 05 Oktober 2010 - 20:52

Marion:

Heey Laura

Leuk weer wat van je te horen,maar doe je het wel een beetje rustig aan?
    Denk ook aan jezelf,zo af en toe ff lekker relaxen doet de mens goed.
    Vreemd dat ze daar gelijk pillen voorschrijven als je,je niet lekker voelt,maar ja overal is het anders dat zie je maar weer.

Groetjes en tot de volgende keer.

• 07 Oktober 2010 - 14:40

Ria:

Hoi Laura,

heanig an wichke, kun je nog lezen wat er op al die pillen staat? Of is het allemaal acacadabra.
    Als een arts denkt dat het iets met suiker te maken heeft moet je je gewoon laten prikken.
    Of ben je net als je tante en je nichtjes bang voor een prikje?!

Groetjes uit Oldenzaal

• 09 Oktober 2010 - 09:57

Ellen:

Ha Lau! Lekker is dat, al die pillen. Maar ach, ook dit komt vast wel weer goed. Nog leuke tripjes gemaakt de afgelopen tijd of heb je het meest op kantoor gezeten?

Groetjes Ellen