afgelopen weken - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Laura Pross - WaarBenJij.nu afgelopen weken - Reisverslag uit Belvès, Frankrijk van Laura Pross - WaarBenJij.nu

afgelopen weken

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Juli 2009 | Frankrijk, Belvès

Hee, hier weer een bericht vanuit Belvès.
De eerste week was gelijk al super, totdat het na een paar dagen aardig ging onweren! We zitten hier in een dal dus de buien blijven heel lang hangen. De tent van mijn andere collega's was ingezakt door de hoeveelheid water in een zak van het dak, dus die konden niet meer uit de tent en die moesten om 3 uur 's nachts verplaatst worden. Toen ik eindelijk weer in bed lag ging om 4 uur het alarm van Belvès, weer ergens ingeslagen. Na een paar uur geslapen te hebben gingen we kijken wat er nu vanacht allemaal gebeurt was. Tenten ingezakt, bomen ingeslagen en takken op auto's. Verder ben ik wezen kanoen op de Dordogne wat er mooi was en we hebben 's avonds lekker ergens gegeten, waar toen ook weer noodweer toesloeg vanwege de 35° overdag. Ook ben ik in Perigue geweest, een mooie oude stad! Vorig weekend hadden we een feest hier in Belves, Bodega! Dit was een dorpsfeest met veel eten, bier, rose en groepen die op trommels door de straten speelden! Dit was erg gezellig. Met het werk gaat het ook goed, het zijn wel lange dagen maar dat is het absoluut waard!
Groetjes vanuit Moulin de la Pique!

• 25 Juli 2009 - 15:17

Hans En Marion:

Heey Laura

Leuk,om weer even wat van je te horen.
    En zo te lezen heb jij het daar prima naar je zin.
    Ook jij maakt van alles mee,en wat betreft het weer,het is hier niet veel beter.
    Alleen knalt het hier niet zo hard,als in frankrijk.
    Maar 35 graden,mag het van mij ook wel worden.
    Geniet nog maar lekker van de komende tijd,het is zo voorbij.

Groetjes vanuit de Lutte.
    Hans en Marion olde Theussink

• 31 Juli 2009 - 13:38

Ellen B:

Ha Laura, hoe is het daar? Had eindelijk tijd om je website te lezen, heel leuk! Volgens mij heb je het nog wel naar je zin. Ik hoop dat het weer inmiddels al wel wat beter is. Veel plezier verder nog!

Groetjes Ellen

• 02 Augustus 2009 - 21:15

Frans En Ria :

Hoi Laura,
    Wij zijn net terug uit Kroatië en hebben Jorieke verrast met een bezoekje.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het organiseren en werken met jonge kinderen is toch wel ontzettend leuk of niet dan?
    Jullie hebben daar wel een behoorlijk noodweer gehad! poe!!!
    Maar na regen komt zonneschijn. Veel plezier nog in Frankrijk!
    Groetjes, Frans en Ria