Hoe en wat? - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Laura Pross - WaarBenJij.nu Hoe en wat? - Reisverslag uit De Lutte, Nederland van Laura Pross - WaarBenJij.nu

Hoe en wat?

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 April 2009 | Nederland, De Lutte

Elke keer als iemand wat vraagt over wat ik ga doen dan komt wel de vraag voorbij, hoe ben je zo op het idee gekomen om naar Frankrijk te gaan?
Nou dat komt dus doordat ik zelf al een aantal jaren met de familie op campings in Frankrijk ben geweest en dat vond ik altijd heel leuk, het laatste jaar had ik alleen echt zo iets van, hé wat die mensen in het animatieteam doen, dat zou ik ook wel willen!
Dus toen ik weer in Nederland was ben ik al best snel begonnen met zoeken naar campings, alleen moet je bijna overal 18 zijn dus viel dat even tegen. Toen vond ik camping moulin de la pique en dat zag er echt heel goed uit. Ik ging gelijk mailen en kreeg al snel een positieve reactie terug en ik mocht op sollicitatiegesprek komen in Utrecht. Dit is allemaal goed verlopen en daarna heb ik een trainingsweekend gehad in Dwingeloo, alwast de groep leren kennen en allerlei leuke workshops gedaan. Nu eerst nog de examens en dan is het al zo ver:D

  • 12 April 2009 - 18:00

    Rifrajoarel:

    Ha Laura! Leuk zeg dat je gaat! Alvast heel veel plezier vanuit Oldenzaal.

    Liefs van de Bossinks

  • 17 Mei 2009 - 09:00

    Romy Vinkestijn:

    Lauraaaaa!

    Wij gaan samen de geweldigste zomer meemaken! En natuurlijk keihard werken om al die lieve kindjes hun vakantie van hun leven te bezorgen!

    Tot Snel!!!:D

    Kus

  • 02 Juli 2009 - 08:04

    Marijee:

    heeeeeeeeel veeeeel plzier meisje:D!

    ga je wel missen hoor..

    liefsss Marije

  • 02 Juli 2009 - 16:12

    Mart O.k.:

    leuk zeg lekker weer daar zeker:D veel plzier daar:P

  • 04 Juli 2009 - 20:57

    Hans En Marion:

    Hallo Laura

    Ja,het is bijna zover,nog 2 dagen en dan vertrek jij naar Frankrijk.
    Wij wensen je een hele mooie tijd toe,en wachten op jouw reisverslag.
    Maak er wat moois van!!

    Groetjes van Hans en Marion


  • 05 Juli 2009 - 11:26

    Iris:

    oeehhh laura!
    al zenuwachtig?
    nog 1 dagje en dan moeten we jou gaan missen:O

    heel veel plzieer!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lutte

Campingwerk Frankrijk

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2009

Laatste paar dagen!

02 Augustus 2009

Laatste 3 weken!

25 Juli 2009

afgelopen weken

08 Juli 2009

3e dag

05 Juli 2009

Nog 1 dag!
Laura

Actief sinds 07 April 2009
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 70121

Voorgaande reizen:

08 Januari 2014 - 21 Mei 2014

Nicaragua

23 Augustus 2012 - 26 Januari 2013

Stage Maleisië

20 Augustus 2010 - 24 Januari 2011

Stage Bangkok

06 Juli 2009 - 24 Augustus 2009

Campingwerk Frankrijk

Landen bezocht: